Sunday, May 31, 2009

Novel-Novel Karya Manaf Hamzah













Ramai yang email bertanya saya di mana mahu mencari novel-novel karya Manaf Hamzah ni. Pada mulanya saya pun tidak tahu mahu mencari di mana. Maaflah pada awalnya saya memang tidak dapat nak menolong. Kerana Buku Aylana dan Dedaun Hijau Di Angin Lalu tu saya beli semasa saya bertugas di Sarawak tiga tahun yang lepas. Sekarang ni bila dah balik ke Semenanjung saya tak pasti pulak mahu mencari di mana novel-novel ni.

Bila saya dapat tahu yang novel terbaru Manaf Hamzah, Dalam Kehangatan Dakapan Senja sudah terbit saya berusaha mencari mana-mana website yang dapat saya hubungi untuk mendapatkan novel tersebut dan saya berjaya mendapatkannya.

Untuk peminat Manaf Hamzah yang berada di Singapura bolehlah melayari website Pustaka Nasional Pte Ltd untuk bertanya lanjut mengenai novel-novel karya beliau. Di sana ada tertera nombor telefon dan alamat email untuk dihubungi.

Bagi peminat yang berada di Malaysia bolehlah menghubungi Pustaka Islamiyah Sdn Bhd yang beralamat email pisb2964@streamyx.com ataupun menelefon terus ke nombor 03-61882964 bercakap dengan Cik Siti Marina untuk bertanya lanjut ataupun membuat tempahan.

Semoga info ini berguna untuk peminat Manaf Hamzah.
Saya ucapkan selamat membaca!


Related Posts :



No comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin